عزتالله انتظامي: سينما توگراف موزه سينما بايد هر چه سريعتر به بهرهبرداري برسد
رييس هيات مديرهي موزهي سينما در گفتوگو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: سالن شماره 2 موزهي سينما بهنام «سينما توگراف» كه توسط شركت توسعهي فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران در ضلع جنوب غربي محوطهي موزه درحال ساخت است، قرار بود دردههي فجر سال گذشته به بهرهبرداري برسد كه به نوروز امسال موكول شد و بعد تيرماه را اعلام كردند اما هنوز آماده بهرهبرداري نيست.

باغ ملی شهرستان تربت حیدریه