افتتاح اولين اتوبوس ويژه بانوان در مشهد؛عضو شوراي اسلامي شهر: در آيندهاي نزديك سيستم تاكسي بيسيم و
فاطمه غيور، عضو شوراي اسلامي شهر مشهد امروز در مراسم افتتاحيه اين اتوبوسها گفت: توجه به توسعه فضاي عمومي حمل و نقل شهري ويژه بانوان با توجه به تردد زياد اين قشر در سطح شهر بسيار با اهميت است.
وي با اشاره به اين كه در آيندهاي نزديك سيستم تاكسي بيسيم ويژه بانوان نيز افتتاح خواهد شد، افزود: اين امر باعث ايجاد فضاي مناسب همراه با امنيت خاطر بيشتر براي بانوان خواهد شد.

باغ ملی شهرستان تربت حیدریه