کيميايي در بيمارستان بستري شد
مسعود کيميايي كارگردان سينماي كشورمان به دليل ناراحتي قلبي در بخش «سي سي يو» يکي از بيمارستانهاي تهران بستري شد.
مسعود کيميايي كارگردان سينماي كشورمان به دليل ناراحتي قلبي در بخش «سي سي يو» يکي از بيمارستانهاي تهران بستري شد.
در ابتداي اين کنسرت شهرام ناظري به تنهايي وارد صحنه شد و ضمن خوش آمد گويي به حاضرين در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران گفت : خيلي خوشحالم که بارديگر عزيزان هموطن خودم را مي بينم و بسيار سپاسگزارم که در اين شرايط سخت و در ايام نزديک به نوروز در ترافيک تهران به کنسرت آمديد؛ لازم مي دانم توضيحاتي در خصوص اجراي شاهنامه فردوسي بدهم همانگونه که اطلاع داريد من از سالهاي بسيار دور به طور جسته و گريخته از قابليت اجراي شاهنامه فردوسي در موسيقي سنتي و مقامي ايران صحبت کرده بودم و از سه سال پيش کار بر روي شاهنامه را آغاز کردم و در فستيوال هاي مختلف جهاني به روي صحنه برده ام اما براي بار اول است که توسط من شاهنامه فردوسي در اين کنسرت و در تهران اجرا مي شود.