کيميايي در بيمارستان بستري شد

مسعود کيميايي كارگردان سينماي كشورمان به دليل ناراحتي قلبي در بخش «سي سي يو» يکي از بيمارستان‌‌هاي تهران بستري شد.

 

ادامه نوشته

براي نخستين بار در ايران ناظري بخشي‌ از شاهنامه را اجرا كرد

نخستين کنسرت شاهنامه خواني شهرام ناظري همراه با گروه فردوسي شامگاه گذشته در ميان استقبال تماشاگران درسالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران برگزار شد.نخستين شب کنسرت سال 89  شهرام ناظري در تهران در دو بخش برگزار شد در بخش نخست قطعاتي از موسيقي ايراني در راست پنجگاه و آواز اصفهان با استفاده از اشعار نيما يوشيج و مولانا بود و بخش دوم اين اجرا به منتخبي از اشعار شاهنامه فردوسي و داستان کاوه آهنگر و ضحاک اختصاص داشت.

در ابتداي اين کنسرت شهرام ناظري به تنهايي وارد صحنه شد و ضمن خوش آمد گويي به حاضرين در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران گفت : خيلي خوشحالم که بارديگر عزيزان هموطن خودم را مي بينم و بسيار سپاسگزارم که در اين شرايط سخت و در ايام نزديک به نوروز در ترافيک تهران به کنسرت آمديد؛ لازم مي دانم توضيحاتي در خصوص اجراي شاهنامه فردوسي بدهم همانگونه که اطلاع داريد من از سالهاي بسيار دور به طور جسته و گريخته از قابليت اجراي شاهنامه فردوسي در موسيقي سنتي و مقامي ايران صحبت کرده بودم و از سه سال پيش کار بر روي شاهنامه را آغاز کردم و در فستيوال هاي مختلف جهاني به روي صحنه برده ام اما براي بار اول است که توسط من شاهنامه فردوسي در اين کنسرت و در تهران اجرا مي شود.

ادامه نوشته