مجوز كنسرت گروه اندونزيايي - آمريكايي «دبو» لغو شد
| |||||||||
| |||||||||
|
به گزارش خبرگزاري فارس، قرار بود گروه موسيقي اندونزيايي - آمريكايي «دبو» در روزهاي هشتم تا دهم مرداد ماه به مناسبت مبعث پيامبر(ص) به مدت سه شب ساعت 20:30 در تالار بزرگ كشور به اجراي كنسرت بپردازد كه مجوز اين برنامه ساعاتي قبل توسط دفتر موسيقي وزارت ارشاد لغو شد. | |||||||||
باغ ملی شهرستان تربت حیدریه